دیجی کالا

لبخند به خانه می‌رسد ...

درباره دیجی کالا

گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا اکنون به اکوسیستمی کامل برای تمامی کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است. رویکرد گروه دیجی‌کالا تکمیل زنجیره خلق ارزش برای اقتصاد دیجیتال ایران بوده و در این مسیر، زیرساخت‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکارها را فراهم کرده است.

دیجی‌کالا بازارگاه و فروشگاه آنلاینی در ایران و مستقر در تهران است. این پلتفرم تجارت الکترونیکی طیف گسترده‌ای از کالاهای مصرفی را ارائه می‌دهد که شامل کالاهای ورزشی و سرگرمی، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی، محصولات شخصی و محصولات دیجیتال با خدمات تحویل سریع است. همچنین این گروه تجاری دارای زیرمجموعه‌هایی است که در سایر زمینه‌های تجارت الکترونیکی فعالیت دارد. بنا بر آمار منتشرشده تا سال ۱۴۰۲ در این بستر بیش از ۹٫۷ میلیون کالای مختلف توسط ۳۰۸ هزار فروشنده برای فروش عرضه شده است و ظرفیت پردازش ۹۰۴ هزار کالا در روز را دارد.

مدل کسب‌وکار دیجی‌کالا یک آمیختگی از بازارگاه مجازی و خرده‌فروشی است. گروه دیجی‌کالا شامل بخش‌ها و مجموعه‌های مختلف است که برخی در داخل خود پلتفرم و برخی با موضوع مختلف و خارج از پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا درحال فعالیت هستند.

به دنبال نابسامانی اقتصادی در تابستان ۹۷ این شرکت مجبور به تعدیل ۱۷۵ نفر از ۲۴۰۰ نفر پرسنل خود شد. در حال حاضر تعداد کارکنان دیجی‌کالا بیش از ۸ هزار نفر است. برنامه دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۰ رشد تعداد همکاران تا ۱۰ هزار نفر است.

حوزه کاری
فروش کالا آنلاین
تعداد کارمندان
بالای 50 نفر
تاسیس شده در
1385
مکان
ایران، تهران
سایت
https://www.digikala.com/

پروژه های موجود

لیست پروژه های ارسال شده توسط دیجی کالا

مشاغل موجود

لیست مشاغل ارسال شده توسط دیجی کالا